Byzantijnsereis dag 8

9 oktober 2014 - Dubrovnik, Kroatië

Woensdag 8 okt 2014.

Na het ontbijt zijn we een wandeling door het stadje Durres gemaakt. Hebben een museum bezocht en op het terras hadden we een mooi vergezicht .het fort van Durres. Terug bij de bus gaan we via een mooie route naar Skodra Daar geluncht en wat rond gekeken. Er waren zigeuner vrouwen die agressief aan het schooien waren. De grens van Montenegro is over een half uur.
Het stond bom vol bij de grens, aan de kant van Albanië maar we mochten snel door. Nu bij Montenegro daar moest iedereen weer zijn paspoort geven om gescand worden.
Na twintig minuten kregen we de paspoorten terug. We kunnen weer verder, om half vijf even een foto stop gemaakt. Het was een prachtig vergezicht. Hier waren ze ook aan het parasailen het is er prachtig weer voor. om 18.00 uur de adriatische zee over gegaan met de pont. Nu richting grens het is nu half 7
Het ging vlug bij de grens van Montenegro nu naar de grens van Kroatië Ook dit ging vlug. Bij de ingang van het hotel gingen we 17% naar beneden. We hebben een fijne kamer en het eten was goed.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl