Byzantijnse reis dag 5

3 oktober 2014

Vrijdag 3 okt 2014 .

‚s morgens na het ontbijt gaat alles weer in de bus en gaan we richting Macedonië onderweg maakte we een stop in Nis dat is de tweede stad van Servië.  Voor we Nis indraaien komen we een fabriek van Philips Morris tegen wat verder staat een grote kazerne. In de stad Hebben we gewandeld er waren veel mensen maar het was niet zo gezellig. Nu weer door met de bus richting Skopje dat is de hoofdstad van Macedonië. We hebben bij een benzine station de laatste stop gemaakt , de mensen konden hier wat voor hun geld kopen . Om 16.30 waren we bij de grens Ze kwamen de paspoorten weer ophalen om uit te scannen na een kwartier hadden we ze terug. Na 25 meter bij Macedonië douane komen ze weer de paspoorten halen  Nu  wachten tot we ze weer terug krijgen. Om vijf uur konden we weer verder rijden    Bij het hotel aangekomen hebben daar lekker gegeten. Daarna zijn we de stad nog in geweest.

1. Jolanda:
    5 oktober 2014
    jullie maken zo wel een hoop kilometers, he? veel foto's en een paspoort vol stempels als herinnering. groetjes
  2. Francis:
    5 oktober 2014
    Hoi globetrotters! Heel veel doen en heel veel indrukken.
    Thuis maar uitrusten, ben benieuwd wat de ingrediënten
    zijn van de gerechten. Gezellige dagen, groetjes, Francis
  3. Ed en Nel:
    7 oktober 2014
    Wat een gedoe hé met die paspoorten ! Maar dat hoort er nu eenmaal bij, geeft ook wel weer een echt vakantie gevoel, zo van alles is anders.
  4. Francis:
    8 oktober 2014
    Hoi lieve mensen, inderdaad een gedoe met de paspoorten,
    maar inmiddels, zijn jullie dit wel gewend ! Een prachtige reis, en
    straks lekker 2maanden uitrusten!
    Lgr. Francis