Byzantijnse reis dag4

2 oktober 2014 - Belgrado, Servië

Donderdag 2 okt 2014.

In de ochtend gingen we naar Belgrado, onderleiding van een gids, dat was vroeger de hoofdstad van Joegoslavië .
Belgrado is een van de grootste  en belangrijkste steden van de Balkan. We hebben de Grieks Orthodoxe Kerk bezocht, dat was mooi aan de buiten kant maar van binnen was het nog lang niet klaar.Als men door kan gaan met werken, dan duurt het nog minstens zeven jaar voordat het klaar is .We zijn naar het museum van Tito geweest . Naar het fort met uitzicht op de Donau en de Save.
Tussen de middag hebben we geluncht in het oudste restaurant van Belgrado.  Middags in het centrum een lekker biertje gedronken.
Rond half vijf weer richting hotel.
Om zeven uur weer een heerlijk diner.ï

1. C. J. Baden:
    4 oktober 2014
    Mooie reis dus. Leuk dit allemaal te lezen. Geniet ze!!! Groetjes Riet en Cees
  2. Riet Ligtenberg:
    heel leuk om alles zo te volgen, veel pleziet nog gr Riet
  3. Jeanne:
    4 oktober 2014
    goedemorgen Betsie en Jac, wat is het mooi om al die cultuur te zien geniet maar van al dat moois.
    Groetjes de kockjes
  4. Jolanda:
    5 oktober 2014
    zoveel mooie dingen om te zien en beleven....geniet ervan :)
  5. Ed en Nel:
    7 oktober 2014
    Leuk zo alles te volgen zijn we er toch een beetje bij, wat zie je veel he op zo,n reis. Nog veel plezier en groetjes van Ed en Nel.